Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

tisdag 21 maj 2013

Intentionen var god

Som vanligt, varje dag, men det faller platt till backen.
Kunde inte sova ( häpp) gick upp vid fyra och kollade på tv och käkade frukost.
Så la jag mej igen och somnade och sov till halv ett istället. För det är ju så kul att vakna när dagen är halvvägs........
I alla fall så fanns en intention om att hinna mycket, orka mycket idag. Javäl vad hände?
Planterade om lite mer, grävde mer i Rabarberlandet och vattnade i växthuset.
Gosade med några katter.
Det var väl det......
Mådde illa, för dåligt med mat, så vid sex gick jag in och gjorde mej en potatisgratäng ( ja eller tre små, då finns det ju färdigt att värma ) När maten var klar och äten var jag dötrött och halvsov på soffan till klockan var nio. Då började The Following och den vill jag inte missa. trots stora hål och luckor så är den spännande och överraskande.
Nu blir det natten. Hoppas på riktig sömn nu.......

Inga kommentarer: