Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

torsdag 9 maj 2013

molande värkande

Jag har en molande "trötthetsvärk" i handlederna. Såpass att den väcker mej på nätterna.
Händerna har också börjat värka och så armar / axlar.
Det oroar mej lite för jag känner mej kraftlös, orkar inget alls, känns det som. Vad är jag utan armar och händer? Ett intet i min värld.
Men det vara träningsvärk, och det hoppas jag på. Jag har grävt, dragit gammalt blött gräs med kratta och hacka, arbetat en hel del den senaste veckan. Så med en aning tur är min värk denna gången början på något bra - styrka

Inga kommentarer: