Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

söndag 19 maj 2013

Nedkopplad

OM någon undrar var jag har tagit vägen så är det så att mitt bredband krånglar.
Jag har inte haft nät på en vecka. Nu fick jag låna en dator några minuter för att kunna skicka några jobbansökningar och uppdaterar här samtidigt.
Inte för att jag har så mycket tid för varken internet eller blogg......
Jag är ute. Gräver, planterar, rensar, förbereder, iordningställer. Ja, och sågar på trädet som föll.
Varmt är det. På både gott och ont. Gott för det krävs inga kläder och jag kan gå barfota. Åtmintone inne, ute finns det en massa myror och sniglar och trampa på snigel barfota är så år 2000......

Om ni inget hör på nån liten vecka till, så är det mitt döda bredband som bråkar och ställer till det.

Inga kommentarer: