Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

fredag 24 maj 2013

Skivor till kaffet


Jag har varit barnvakt idag. Loppan kom hit en stund. Vi åt mackor till lunch och när hon började dansa till musiken så var jag ju "tvungen" att filma.
Antagligen borde jag ha redigerat ihop de här tre små snuttarna till en helhet, men jag hade inte tillfälle att ta reda på hur just nu. Jag få dessutom be om ursäkt för skakigheten, jag dansade jag också......




 

3 kommentarer:

Unknown sa...

Mammas trollunge. Du ska se när hon rockar loss i bilen ;)

Malin sa...

Ja det skall jag se

Millan sa...

Underbara, söta unge! <3