Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

fredag 14 december 2012

Nytt, nytt, nytt

Denna lilla goding har flyttat in hos mej idag. Den är inte ny, Lillstrumpa har haft den före mej. men nu skulle hon uppgradera sitt abonnemang och då fick hon en ny telefon och jag fick den här. Bra kamera, jämfört med min "gamla" och dessutom så kan jag ansluta den till datorn och surfa på mitt trådlösa nätverk här hemma ( ja på andra ställen också ) Kan ju vara praktiskt ibland. Jag kunde surfa med den gamla mobilen också men det tog väldigt mkt tid och det kostade. Så länge jag sitter på mitt nätverk ( ja eller " lånar" nån annans ) så är det ju gratis. Min gamla telefon ska få flytta in i en låda så länge. Känns lite knepigt att bara slänga den






Inga kommentarer: