Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

söndag 9 december 2012

Bakar igen.....

Men inga bilder ännu så ni får hålla tillgodo med de jag tog förra gången
Då bakade Loppan tillsammans med mej

Hon var tveksam först och spottade ut degen

Men sen så ändrade hon sej

Här går det undan

Roligare med kavel

Ordentligt ska det vara

En sån liten perfekt människa, jag blir helt varm när jag tittar på henne

Lilla bullen är Loppans, helt egengjord. Hon åt den som mellanmål när vi var på Zumba

3 kommentarer:

LillaTuss sa...

Tänk att en liten bakande Loppa kan vara så söt. Du är lyckligt lottad ♥

Malin sa...

Tack. Ja det är jag verkligen

thejeanettishway sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.