Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

lördag 19 maj 2012

Tidig morgon i trädgården, härligt !
Jag har kollat så alla blommor jag köpte igår har mått bra i natt
Varit i växthuset och sett till mina små där. Det finns sniglar som vill dem ont.
En del har mist huvudet, uppenbarligen den godaste delen på en Tagetes.

Men igår köpte jag öl så när jag kommer hem sen ska jag hälla upp det
och hoppas att sniglarna väljer det  framför mina små bebisar.

Tanken är att få alla de plantor jag köpte igår i jord och på bild i eftermiddag
Nu ska ansiktet på och frukosten i, snart dags för jobb

Inga kommentarer: