Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

lördag 12 maj 2012

Åtta saker jag är bra på

En utmaning från  Hulda till mej. Jag ska lista åtta saker som jag är bra på

  1.  Jag är bra på att städa, alltså jag kan även om det inte syns
  2.  på att baka, mina bullar är legendariska
  3.  på att serva människor, möta varje kunds behov
  4.  på att sköta blommor och grönt
  5.  Jag är en bra pedagog
  6.  En bra lyssnare / rådgivare
  7.  Enligt mina ungar är jag en bra mamma (de är ju vuxna nu och kan utvärdera sin barndom )
  8.  på ekonomi är jag rätt bra faktiskt
Jag tillägger här att jag är ganska så allmänbildad, bra på att stava och bra på grammatik, en konst som det känns som om vi som kan är i minoritet, faktiskt

Skickar vidare till Lillstrumpa och Kapten K, vet inte om jag får länka men om jag får, så uppdaterar jag









2 kommentarer:

LillaTuss sa...

Hahaha.... 1:an är ju jag. Att jag inte kom på den själv :)

Malin sa...

Det gjorde du nog, fast du glömde det