Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

tisdag 1 maj 2012

Hej

Det blir *** kronor
Kortet där,  ja
Du får trycka
konto eller
kredit först
konto till
vänster

nej, nu blev
det fel kod
gul knapp
trycker du
nu
Så där ja,
då kan du ta koden
igen

Då kan du
ta ur
ditt kort
Vill du
ha kvittot ?

Var så god
Ha det bra
hej då.

Hej
det blir
*** kronor
.............

2 kommentarer:

LillaTuss sa...

Hehe...

Malin sa...

Jag ska göra en uppdaterad version sen. Jag satt och tänkte på det i kassan igår. Hur många ggr om dagen säger jag samma sak ? Sen när jag skrev igår så kom nog bara hälften med