Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

måndag 28 maj 2012

Idag tog Loppan med sej sin mamma och hälsade på mej på jobbet.
Gosing, tosing, vilken unge
Jag sträcker fram handen och säger tack, tack, då får jag nappen
Sen vill hon ha min penna. Då leker hon måla munnen med den
Jag har tagit mitt Lypsyl och " målat " henne. Då sitter hon helt stilla och trutar med munnen
Nagellack har hon, på både fingrar och tår. Så tjejig

Hon går nu också. Mycket, långt och själv

2 kommentarer:

LillaTuss sa...

Oväntat besök kan ju vara hur härligt som helst. Särskilt när besöket innehåller små loppor ♥

Malin sa...

Ja visst.
Hon fick inget kaffe, men en bit pizza dög fint den också.