Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

tisdag 29 maj 2012

Nån form av sex ?


Jag ska lägga till ett förtydligande. Jag fick detta meddelande i min inbox på Familjeliv.se. ma är ju jag då ,såklart. Kunde inte låta bli att svara. Vilken kuk skulle inte få plats, liksom ?



 --- s  skrev 2012-05-29 00:03:55 följande: ---
tror du min kuk kan få plats mellan dina bröst?:)

 --- ma skrev 2012-05-29 00:06:01 följande: ---
Ja det tror jag absolut
 --- s  skrev 2012-05-29 00:07:04 följande: ---
perfekt! vad har du för bh-storlek?

 --- ma  skrev 2012-05-29 00:09:47 följande: ---
Ingen aning, 75 b eller nåt.
s skrev  Precis- lagom storlek för min kuk tror jag :)

-- ma skrev 2012-05-29 11:30:22 följande: ---
Det är nog precis lagom för de allra flesta bara att dra isär eller putta ihop tuttarna efter behov
  --- s  skrev 2012-05-29 00:11:55 följande: ---
  Ja men precis.  Håller du eller jag ihop dina tuttar då?

ma skrev... Nu är jag inte intresserad, men om så vore skulle jag inte hålla ihop, jag har värk i händerna.

Sen blev det tyst ??








2 kommentarer:

LillaTuss sa...

Men jeeeezez på vilken sida har du varit inne och läst????

Malin sa...

Ja du man kan ju undra.
Jag är medlem på ett forum som heter Familjeliv.se Där pratar jag med folk om allt mellan himmel och jord. Detta låg i min inbox för några dagar sen. Då hade jag endast skrivit i trådar om ekonomi