Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

lördag 26 maj 2012

Melodifestivalen, 2012, den stora finalen

Hur går det ?
Sitter just nu och halvlyssnar på omröstningen
Själva programmet såg jag inte, men jag lyckades få se snabbgenomgången.

Ingen låt som smällde till så där direkt, precis.
Fast Serbien är helt ok.
Sveriges låt gör inget för mej. Jag varken gillar eller ogillar den
Är bara likgiltig. men andra gillar den ju enormt har jag förstått.


Uppdaterar här då.
Sverige vann, så himla kul !
Jag gillar ju  inte låten bättre, men grattar gärna Både Loreen och Sverige. Grattis !




3 kommentarer:

LillaTuss sa...

Jag såg inte... men har nu förstått vem som vann

Malin sa...

Nä jag var ju i trädgården och klippte gräs, så jag missade allt utom omröstningen. Det var väl tur att Sverige äntligen fick vinna

thejeanettishway sa...

vad tror du om att begära egen vårdnad? fördelar. anledning. motivering???
tacksam för råd och tips :)
han har inte barnen ALLS.
det är väl att missköta sin bit lr...