Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

söndag 20 maj 2012


Klippte av detta i mitten av februari. Nu var det tjockt och mkt igen



Det växer fort
Så i tisdags, ledig dag, klippning, äntligen. Kort på ena sidan, längre på andra, som vanligt, skönt att bara lägga energi på ena sidan huvudet  











Ja detta köpte jag i fredags, hälften är nu planterat i amplar och krukor


Is no more......sista måltiden innan jag tog honom i fällan. Han hade blivit lite väl närgången och ville gärna dela min säng med mej, inget jag var speciellt förtjust i

En av de ca 20 hästar som bor granne med mej

Håller på att försöka bli kompis med den här














2 kommentarer:

LillaTuss sa...

Smart tänkt.... att bara behöva fixa ena sidan :)) Å snyggt!

Malin sa...

Ja jag gillar det skarpt