Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

onsdag 10 september 2014

Sjuk då da.

För några veckor sen började jag få ont i halsen.
Lillstrumpa och Loppan var sjuka, så jag blev ju inte direkt förvånad.
Lillstrumpa fick en otäck bihåleinflammation och fick åka till sjukhuset och få mediciner.Förutom värken i ansiktet hade hon även värk bakom öronen och i nacken. Loppan hade feber, snuva, hosta, allt som hör till.
Mitt halsonda gick över, och jag var ju glad. det blev som vanligt, ont i halsen och sen försvann det, tänkte jag.

Men nu har det onda i halsen kommit tillbaka och det tog med sej snuva och hosta.
Ännu känner jag mej inte sjuk, direkt, men det brukar jag sällan göra. Ännu hyser jag ett hopp om att det stannar vid detta och går tillbaka.
Idag har jag en del att göra, så jag kan inte vara hemma. Jag skall följa med en kvinna som skall skriva kontrakt på en bostad och sen har jag tid för tatuering. Äntligen! Jag har väntat på detta i flera år nu och jag ser verkligen fram emot det.

Inga kommentarer: