Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

onsdag 10 september 2014

Hemma igen.
Fixat kontraktsskrivning på lägenhet, varit på förvaringen, hittat ett jobb som passar mej som hand i handske. Nå, helt ärligt så var det min kursledare som hittade det och han är övertygad om att detta är jobbet för mej. Spännande är det i alla fall. Det ligger väl inom mina områden och det kan ta mej vidare mot de mål jag har. Söker så fort jag fått sova en stund.

Tatueringen är klar och jag är supernöjd. Förmodligen kommer jag att bygga på den så småningom, men den är fin som den är för sej själv, tycker jag.
Bild kommer när jag fått sovit.

Hostar, snorar, känner mej inte som vanligt, men ändå inte sjuk, liksom.
Ja det ger sej väl vad det blir med detta.

Inga kommentarer: