Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

tisdag 16 september 2014

Ni får lov att kommentera om ni känner för det.
Här plockas inga kommentarer bort och  jag blir inte arg och förnärmad om de som skriver inte håller med mej.


Så, förmiddagen gick åt till att ta emot flytt......lass är mycket sagt, men ett gäng kartonger, påsar, väskor mm i alla fall. Så till Tanums bostäder för att fixa en maskin som tar bort röklukt. men, se den hade inte kommit. Tapetböckerna som jag skulle låna fanns inne, men de var utdaterade och målaren hade inte fixat fram nya. Han hade inte heller talat om att de gamla inte gällde längre, så hyresgäster har tittat, bestämt vilka tapeter de vill ha och sen fått veta att de tapeterna inte finns längre.
Tjejen på TBAB var gott irriterad.

Nu står det en rabarberpaj i ugnen. Den kommer att sitta som en smäck i min mage tillsammans med en kopp kaffe.
Efter den måltiden blir det en eftermiddag ute i trädgården. Hoppas få klippt klart gräset idag.
Igår orkade jag inte mycket, så det finns både gårdagens och dagens sysslor att sköta
Pust

Inga kommentarer: