Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

måndag 28 april 2014

Sitter på kursen.
Den var mellan halv nio och halv fyra. Måste ha fattat fel om halv tre........

Nåväl. Läraren? ledaren är trevlig. Nån utlärning har inte förkommit ännu, men hej, klockan är ju bara halv två ju.

Jag har skickat påminnelser om att jag finns och vill jobba till tre företag, börjat fila på ett personligt brev till ett företag samt letat upp några lediga jobb som jag kan söka. Ett i Tanum och tre i Strömstad. Ja eller på Nordby som är ett köpcenter 3 mil norr om Strömstad.

Det finns bussar, men de passar inte så där jättebra till arbetstiderna, dessvärre så det blir lång väntetid varje dag.
Men en lön kan säkert uppväga det.

Inga kommentarer: