Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

torsdag 12 juli 2012

Slö

Men försöker få lite gjort ändå
Igår var jag ledig, så då regnade det och jag hade migrän, allt enligt schema.
Imorgon är jag ledig och ska handla. Jag förmodar att det kommer att regna.
Loppan kommer hit vid elvasnåret, hon tar med sej sin mamma också, trevligt.
Vi äter nog lite frukost och åker sen och gör Tanumshede osäkert.
Nu blir det natten med en väldigt bra bok. En av Grisham. Om ett äkta fall, inte en av hans vanliga thrillers.  Den här visar på stora felaktigheter i USA:s rättssystem och i det här fallet leder de till flera dödsdomar. Ruggig men nyttig läsning. Borde vara ett måste för alla de som tror på dödsstraff.

Inga kommentarer: