Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

torsdag 19 juli 2012

Rosorna jag köpte

Gul / aprikos en klätterros som så småningom ska få klättra i min ena syrénhäck

Den här var min så fort jag såg den. Som små äppelblommor, helt ljuvliga

Behöver vitt, behöver egentligen ännu fler vita, men det får bli nästa år, eller på rean på handelsträdgården

Denna hade stängt sej för natten när jag skulle ta kortet, men färgen räcker väl?

Så råkade jag stanna på Lantmännen på vägen hem, två perenner för 99 kronor. Alltid snyggt att bryta det gröna med lite svart ( nåja, rött är det ju egentligen )

2 kommentarer:

Millan sa...

Fina!

Malin sa...

Men visst är de ? Tänk när jag får en färdig rosenrabatt du. Då får du något att plåta