Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

torsdag 26 juli 2012

Nakenfis

nakenfisen, det är jag det.
Så skönt att slänga av alla kläder efter ännu en varm, svettig dag på jobbet.
Och 6 km promenad hemåt i värmen, solen rakt på mej nästan hela tiden.
Jo då det är skönt när det är varmt, men skönast när man får ta av kläderna och duscha kroppen med sol, varma vindar och luft.
Ja jag får väl tillstå att jag är nakenish nu, vill ju inte halka av stolen heller

2 kommentarer:

LillaTuss sa...

Kläderna MÅSTE av i den här värmen förr eller senare. Bra att du väntade tills du kom hem :)

Malin sa...

Ja, det är nog många som är tacksamma för det ;)