Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

onsdag 18 september 2013

Förmodligen behövde jag sova
Det var därför jag var så slö igår.
Plus vädret, jag blir trött av regn och av blåst, också.

Jag läste i går kväll, satt i soffan, kände mej sovatrött och la mej en "stund"
Detta var vid halv sju och när jag vaknade var klockan halv sex på morgonen.
DÅ gick jag in och la mej i sängen, somnade efter ett tag och sov till elva på förmiddagen idag.
Är jag utsövd? nej. Är jag pigg? nej. men jag tror jag kan hålla mej vaken tills det är dags att sova ikväll i alla fall.
Nu regnar det inte så efter lunchen skall jag gå ut och klippa bort överblommade blommor, tömma lite amplar och gräva lite i smultronlandet.

Inga kommentarer: