Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

tisdag 15 juli 2014

Idag har jag jobbat sena skiftet.
1145 - 21. Detta innebär att jag kan sova till 8, ungefär, att jag sitter i kassan fram till 18 och sen kör ut varor som morgongänget skall plocka upp imorgon bitti.
Kul att göra nya saker, men himmel så mycket att lära sej, när det gäller var saker står.
Alla viner är uppdelade i röda, vita, rosé och mousserande och efter land de kommer ifrån och sen i bokstavsordning. Så det gäller att veta vilket vin, vilket land och så hitta platsen det skall stå på.
Och snabbt!
I  morgon blir det ledig dag ( dock ej helt, jag skall jobba på kvinnojouren en stund) så om vädret tillåter blir det trädgården, annars städning och tvätt, tror jag.
Nu blir det natten

Inga kommentarer: