Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

måndag 14 juli 2014

Hemma idag. Skulle ha jobbat.
Magen är i totalt olag.
Jag har en medicin som jag måste ta. Jag hade sett till så att jag skulle få mer av den i fredags, den var slut här hemma nämligen. Men, så fick jag den inte, skulle få den på lördagen, men så blev det inte heller.
Lördag morgon tog jag de sista jag hade hemma och söndag var magen i full gång.
Jag kan inte jobba om jag måste springa på toa hela tiden, inte heller om jag varit uppe hela natten och sprungit. Nu skall jag få den idag och jag tror att eftersom jag hinner ta två doser idag, så skall allt vara ok till imorgon.
Då börjar jag dessutom inte förrän 1145, så jag har förmiddagen på mej.Ok jag måste gå hemifrån kl 1015 för att hinna bussen till tåget, men ändå.....

Förutom toaspring så skall jag vattna alla blommor inne ( ute slipper jag, det regnade igår) vika tvätt, hänga tvätt och sen vika den, laga mat, frysa in mat och så diska lite hinkar och korgar ute.
Känner en stress i kroppen, känns lite som att vara orolig och rädd, märkligt!
Men, det är ju många nya moment, fler imorgon, när jag skall köra kvällspass, så det kanske beror på det?

Inga kommentarer: