Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

onsdag 16 oktober 2013

På torsdag skall jag upp till vc och mäta trycket igen.
Hb och puls skall kollas dessutom.
Det känns bra att få detta gjort.

Jag tycker att jag är för trött och jag känner mej fort sliten.
Lite som om musklerna inte får nog med syre.

Nu går det mot mörkare tider, vilket i sej innebär mer stillasittande och mer vistelse inomhus för mej.
Då känner jag av trötthet mer än om jag jobbar på ute i solen ( eller ljuset )

Idag var jag på tippen och slängde saker, fick inte med mej något kul hem.
Efter det så planterade jag  smultronplantor. Snacka om urtråkigt.
Jag har lagt presenning över landet och så skär jag ett kryss i den, sätter en planta, flyttar mej lite, skär ett kryss sätter en planta, osv osv.

Resultatet blir ju bra, men jisses så tidsödande detta planterande är. Små är de också, de flesta. De syns knappt i hålen jag gjort åt dem. Nåväl de växer väl

Inga kommentarer: