Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

tisdag 20 november 2012

Under en period av två och en halv månad så har jag tillgång till sjuan. I sin stora nåd låter Tv4 oss icke betalande tv-tittare få se på de annars dolda program som denna kanal har att erbjuda.
Det mesta är ju skit, ja ta tex How clean is your house, det är ju ett bra exempel på " skitprogram"  Nä men seriöst, i mitt tycke så går där en massa billig skit, men några program gillar jag. Dock inte så mycket att jag kommer att betala för att titta på sjuan sen ( vilket ju är vad tv4 hoppas )
Idag såg jag på Medium och kom plötsligt ihåg vad jag alltid tänkte när jag såg den serien på fyran på torsdagar förr: Jag vill gifta mej med Joe Dubois.

Inga kommentarer: