Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

söndag 13 januari 2013

Givmilda människor

Jag satte ut en liten annons på Ge och Få i Tanum på facebook.
Kvinnojouren har nämligen akut behov av barnvagn och babykläder. 
På ett halvt dygn har jag blivit erbjuden tre vagnar, massor av kläder från strl 50 och uppåt, kläder till vuxna kvinnor och dessutom leksaker. En del kommer via den här sidan på Fb, annat kommer från människor som mina barn känner på fb, antingen via grupper som de är med i  eller som är deras vänner. Från olika delar av landet kommer vi nu att få kläder och saker och leksaker och vi kommer att både täcka det akuta behovet och lägga upp ett lager. 
Detta för att det finns människor som bryr sej och som skänker till oss.
Jag är djupt rörd och väldigt tacksam över den omtanke alla visar 

Inga kommentarer: