Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

tisdag 21 augusti 2012

Värt att testa ?

Kanske inte alla sakerna ( och absolut inte på en gång ) men några?
Herregud vad kul det skulle kunna bli.
Likadant när man sätter sej tätt intill någon på en för övrigt tom buss, bio eller liknande.
Snacka om att göra människor nervösa.

4 kommentarer:

LillaTuss sa...

Hahahaha.... underbart. Berätta om du gör nån av grejerna.

Malin sa...

Ha ha jo du, får hitta en hiss först.
Men om jag gör det så ska du få veta det, självklart

Anonym sa...

hejsan! ville bara veta vad ditt namn är! för jag har läst din blogg så himla länge men aldrig liksom fått ditt namn, du kan skicka i mail om du inte vill lämna det offentligt! :)

må bäst så länge!

JJohnni8@live.se

Malin sa...

Hej Johnni, vilken tur att jag satt och lekte med bloggen, annars hade jag missat din kommentar. Eller ja, det hade jag ju på sätt och vis redan gjort, ju, du skrev ju den 23 / 8 Mitt namn? ja det borde vara segochtrög, men jag heter Malin ( och Christina i andra namn, men det använder ju ingen mer än pappa när han är arg, eller var, förr i världen ) Väldigt kul att veta att det finns folk som läser. Jag får ta mej samman och producera lite nu också.
Ha det jättegott, Malin