Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

torsdag 9 augusti 2012

Bröllopsfotografen




Min dotter, Kapten K har fått ett uppdrag.
Hon ska fota ett brudpar.
Hur stolt får man bli som mamma ?
Jag vet ju hur otroligt duktig hon är
hur mycket tid och kraft hon lagt ner på
att plugga fotoböcker, tidningar, internet
för att inte snacka om " trial and error " med kameran
På så sätt har hon lärt sej hantera kamerans alla möjligheter,
 plus att hon lärt sej redigera foton, viktigt att kunna om man vill ha det riktigt bra.

Nu har jag, mot mina principer," lånat"  bilder och det utan att be om lov. Men jag vill bara att ni ska få en chans att se en liten pyttedel av det hon kan

Loppan på sin mammas axel, helt förtjusande, underbar som förstoring på väggen
En vattendroppe 



Mer vattendroppe, jag älskar de här bilderna

                         

4 kommentarer:

Millan sa...

Haha, smickrare där.

Malin sa...

Jamen jag tycker ju det.
Jag tycker ju att du är förbannat duktig ju. ta till dej det

Malin sa...

Den som vill se riktigt bra bilder på natur och smådjur ska klicka på skribenten ovanför mej här i kommentarsfältet

Malin sa...

Puss på dej med