Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

fredag 10 januari 2014

Det är inte för att jag inte har något att skriva om som det är tyst här, utan för att jag inte känner den där riktiga lusten att skriva.

Det händer inte så mycket här.
Jag går drygt 6 km om dagen, det är nytt. Ja, inte att jag går, för jag går ju alltid, men en specifik sträcka per dag och på tid, det är nytt.

Mer om det i kommande inlägg

Nu skall jag dra på mej jeansen och gå till Tanum.
Dags att klippa bort rufset.
2½ månad sen sist. Nu är tanken att raka bort sidorna, alternativt klippa så kort det går.

Vi får se

Inga kommentarer: