Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

måndag 4 november 2013

Sex som singel- singlsex

För min del blir det inte så mycket sex när jag lever singelliv.
Hade det stått högst på min agenda så hade jag nog kunnat fixa det, 
det räcker med att åka till Tanums strand en lördagskväll, har jag hört. 
Men jag gillar inte ons, det är inte min grej. 

Skall jag ha sex så skall det vara med någon som jag har det med flera gånger. 
Att hitta det, nån att ha det med fler än en gång, det är inte enkelt. 

Jag upplever att de flesta män, och då utgår jag ifrån den erfarenhet jag fått genom åren, inte bryr sej om mer än sej själva och sitt. Huvudsaken är att det går för dem. Då har de haft en skön stund. Vad som eventuellt hänt med mej är det sällan någon som frågat efter. Jag minns en gång. En kille som inte la ner nån större energi på mej, frågar efter sexet om det gått för mej? När jag svarar nej blir han arg!? Idiot. 
Jag tycker inte att jag skall behöva ge män en karta, peka ut var de skall smeka mej, de bör kunna tänka själva. En annan idiot gnuggade skäggstubben mot mitt underliv och förväntade sej att jag skulle gilla det? Annars förlitade sej just den typen på att hans storlek ( som han själv uppskattat till enorm ) skulle räcka för att göra mej glad. Dessutom la han satsen ( avskyr det uttrycket) på mej!! inte i mej.  Trots skydd. Jävligt äckligt och avtändande, plus att man ju går miste om de sista stötarna. Mitt i drar han sej ur bara......

Även andra litar på att deras penis gör jobbet åt dem. Visst att den sköter tankearbetet, men vid sex krävs mer. En tjej är mer än ett kön. Vart tog kyssar och smek på hela kroppen vägen?
Jag kan säga att lite kan jag sakna tonåren med allt hångel som fanns då. 

Några killar har varit bra, till och med mycket bra. Men de är få, väldigt få ( egentligen en ) 

Men jag är som tur är bra på att tillfredsställa mej själv, om jag nu skulle känna att det behövs. 
Som längst var jag utan sex i elva år i sträck. Ett avbrott med ett enda ons, efter två år, sen totaltorka i nio till. Jag led inte, stängde av. Hade inga direkta behov.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Det är rätt så fantastiskt att läsa detta, jag har liknade erfarenheter....SOM MAN! Jag älskar att tillfredställa den jag är ihop med, ska vara mycket kyssar och smek, gärna länge, vill verkligen se henne njuta! Jag glömmer bort mig själv, hon ska få komma först. Tyvärr glömmer även de kvinnor jag varit med bort mig, när de fått sitt blir det på sin höjd nån halvhjärtad handpåläggning. Har aldrig fått uppleva att vara prioriterad i sängen...

Malin sa...

Hej och tack för din kommentar.
Förmodligen handlar det om egoistiska individer till en stor del. Alla kan väl hamna i den sitsen att de förlorar sej i sin egen njutning och glömmer sin partner nån gång,men att alltid strunta i nån annan än sej själv tyder för mej på egoism i hög grad. Tråkigt att det finns fler med samma erfarenhet

thejeanettishway sa...

Oj oj oj... där slog du huvudet på spiken och beskriver precis den man vi båda har i åtanke.

Malin sa...

Kanske. Fast jag har ett antal män i åtanke i den texten