Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

lördag 9 november 2013

Det är ju alltid kul om nån läser det man skriver
Kanske till och med reagerar på det.
Det tycker ju jag med, även om jag egentligen skriver mest för min egen skull.

Kul då att statistiken ökar och ökar.
Vilka ligger bakom siffrorna i statistiken då?
Ja, det vet jag ju inte så mycket om, men många besök kommer från ett ställer som heter Vampirestat.
Dumma jag trodde det var en sida som samlade olika bloggar så att folk kan hitta till olika bloggar därifrån. Det skulle då betyda att de besök som kommer från just Vampirestat är människor som använder den sidan för att hitta uppdateringar från bloggar de läst och gillat och för att hitta nya bloggar. Så trodde jag och så ser sidan ut. Men i själva verket har den sidan väldigt lite med människor att göra. Det är en spamsida och besöken här och på alla andras bloggar gör av robotar.
Sidan kan sprida virus och jag uppmanar alla att inte besöka den.
Det går inte att spärra sidan från bloggen inte i Blogger i alla fall

Tack och lov så står inte Vampirestat för de flesta besöken, det är en hel del riktiga människor som läser, en del av dem kommenterar då och då också. Alltid kul, tycker jag

1 kommentar:

Malin sa...

Ha ha, hjälpte det att skriva om det, kanske? Idag är inte ett enda besök från vampyren