Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

lördag 6 april 2013

Planen idag

Jo den var att gå upp vid nio och sen dra igång.
Jag slog ihjäl klockan när den ringde och sov gott vidare till kl 14.
Har haft flera spädgrisnätter och behövde väl sova mer.
I alla fall
Planen idag är att få klart taket på växthuset.
Jag började för tre dagar sen, efter det har jag inte haft tid. Men idag så....
Det vore ju sjutton om det skulle börja regna och taket var halvfärdigt nu när jag lyckats med att få det torrt. Så det är en sak. På med plåt och täcksidor mm.
Eftersom jag måste varva de jobb jag gör pga värken så skall jag köra skit till en kompost också.
Och köra iväg all den vass och det gräs jag fått ner hittills. Eventuellt köra ut jord på en gräsmatta som behöver läggas om.
Får väl se vad som hinns med........

Inga kommentarer: