Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

lördag 16 februari 2013

Cirka tre kg har jag tappat nu.
Så ett halvt kg per vecka
Inga mängder, men mer än jag förväntat mej
För jag trodde att jag inte skulle gå ner alls.

Vad gav jag upp?
Egentligen inget. Lite mindre portioner, äta tills jag är mätt och inte lite till....
Jag har inte ätit bröd till måltiderna, det brukar jag ju göra.
Naanbröd, Pitabröd, osv.
Jag har gjort paj, men inte bakat kakor eller bullar.
Och jag har försökt äta tre gånger om dagen.
Lika förvånad varje gång jag ställt mej på vågen.
Hoppas det fortsätter.......
Ja, midjan har krympt 4 cm också

Inga kommentarer: