Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

torsdag 29 maj 2014

Älskade Sean

Imorgon skall jag åka och titta på Sean Banan på Sportshopen i Grebbestad.
Inte ensam. Loppan och hennes privatchaufför skall med.
De får en fullspäckad dag, för de skall på Rabbalshede marknad först.

Före Sean kommer Bamse.
Det skall bli så kul att se hur Loppan reagerar.
Hon avgudar Sean Banan.
Jag själv är enormt förtjust i honom, jag med. Fast kanske av en annan anledning.
Visst är han rolig när han gör sketcher och sjunger, men jag hörde honom på Radio1 hos Aschberg förra året när han var gäst där och barn fick ringa in och prata lite med honom och ställa frågor om de hade några. Vilken kille! Han var så fin mot ungarna och visade enormt mycket respekt inför dem.
Inget trams, bara samtal rakt upp och ner.
Jag fick en annan syn på honom efter detta och jag diggar´n alltså.
Älskar när sånt händer

Inga kommentarer: