Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

måndag 3 mars 2014

Miss i nassen

Klockan är kvart i sex och jag sitter och ser på Let´s Dance.
Jag började med Farmen vid fyrasnåret, fortsatte med SNN-News och nu sen trekvart sitter jag framför detta dansprogram.

Jag gillar Let´s Dance, men jag avskyr det mord på musik som pågår i programmet, tyvärr.

Att sova länge och sen dessutom tillbringa en stor del av dagen i viloläge gav mej en natt utan sömn.
Eftersom jag lovat att ringa till doktorn och beställa en tid till Kapten K, som tappat rösten och inte lyckats hitta den igen fast de gått fem dagar, kan jag inte somna om nu heller. Nu gäller det att stanna vaken. Helst ända tills ikväll

Inga kommentarer: