Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

lördag 28 februari 2009

Bilddagboken

Jag finns på Bilddagboken
Ett trevligt ställe där jag lägger upp lite bilder då och då, när andan faller på.
Jag har fått vänner också, sju stycken, några är mina barn, resten är kompisar till dem.
Jag gillar det, jag har kontakt med dem jag tycker om och kan följa dem i livet, även om vi inte har möjlighet att träffas.
Men det finns ett problem, inte med mina vänner men med det faktum att jag såpass gammal som jag är.
De flesta som häckar där är födda mellan -88 och -99 , hittills är jag äldst av de jag sett.
Något stort problem är det väl inte, de som tittar in hos mej och tycker att jag är gammal och tråkig behöver ju inte komma tillbaka.
Nä, det jag tänker på det är om någon tar illa upp för att en mamma på 45 år tittar in på tonåringarnas sidor? Jag tror ju att ungarna själva skulle fräsa ifrån i min gästbok om de ansåg att jag hälsade på där jag inte hör hemma. Frågan är vad andra vuxna tycker.

Inga kommentarer: