Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

fredag 7 november 2014

Ja, då var jag med jobb.
Fast och på heltid.
Inte helt det jobb jag var på intervju för, men på samma företag.
Jag hade sökt kassajobb på en restaurang, nu kommer jag att jobba som restaurangbiträde istället.
Ta hand om disk, se till att det finns rena tallrikar, bestick och glas framme. Hålla rent och snyggt och förmodligen blir det en del kassajobb dessutom.
Jag ser fram emot detta. jag behöver ett jobb där jag får röra på mej, och det lär jag få göra nu.
Börjar nästa vecka. jippie!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett stort grattis till jobbet!

Malin sa...

Tack så jättemycket!
Jag är så glad, för detta innebär så mycket mer än ett jobb.