Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

måndag 26 oktober 2009

Kattungar 12

Uppdatering.
Muffin har flyttat till Stömstadstrakten och Moses flyttade till Uddevalla i lördags.
Båda två har hamnat hos människor med lång erfarenhet av katter.
Från Anita som Moses har flyttat till har jag fått rapport om att han trivs och att allt går bra.
Muffin visade så tydligt redan här att detta var hennes människor så jag är övertygad om att det fungerar fint. Härligt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
Jag heter Anna född -63 och vill bara tacka för ett inlägg du gjort på någons blogg ang. stressrelaterad huvudvärk.
Har haft svår huvudvärk sedan nov 2008 och har varit halvtids sjukskriven hela hösten. Ibland undrar man om man är knäpp... Men de symtom du beskriver med spänningar etc och inte minst att du blev hjälpt av akupunktur, ger mig nytt hopp. Jag har fått tid hos en sjukgymnast som även kan akupunktur och nu blev jag verkligen glad. Känner mig lite bekräftad!
Skönt att det finns fler som vet vad stress kan ställa till med.
Tack igen!
Hälsningar
Anna