Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

onsdag 15 juli 2009

Kattungar.


Jag har satt upp lappar om att jag har kattungar att ge bort.
På nämnda lappar står det att bilder på de små liven ska finnas här från och med den 16 / 7.
Men när jag skulle lägga in alla bilder som jag hade i kameran på datorn, då hade kameran lagt av.
Det måste vara så att jag är inne i ett stim. Först datorn och nu kameran.
Ettan har lovat att maila de foton som hon tog sist hon var här så att jag har något att lägga upp i alla fall.
Så länge får eventuella betraktare låta sej nöja med bilder på de två äldsta i årets kull, Muffin och Jacking. Bilderna togs när de var tio dagar, nu är de åtta veckor.

1 kommentar:

SMI sa...

Hej,
Jag har sett en utav Era lappar och känner att jag vill varna Er för att "sommarkatts-folk" kanske kommer kontakta dig då kattungarna inte kostar någonting. Sälla, var på din vakt! Speciellt om intressenter kommer en bit härifrån.