Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

måndag 24 augusti 2009

Kattungar 8

Idag kom familjen från Fjällbacka och hämtade Truls.
Han kommer att få det bra där det är jag helt säker på.
Det känns alltid lite konstigt och tomt precis när jag lämnat iväg en liten katt, men det är en känsla som rätt snabbt försvinner ändå.
Nu har jag tre nya små sötingar som kommer att fylla min vardag när de här andra har flyttat.
En svart, en svart med vitt bröst och en röd. Marie hade fått dem ute i ladugården i en tunna som korna käkat mineraler ur. De här små är bara tre veckor än, så det dröjer ju ganska länge innan jag kan sälja dem. Ska i alla fall lägga ut lite foton på dem så snart jag har en kamera i huset igen.

Inga kommentarer: